سرگرمی،
هرلحظه، هرکجا!

جستجو
جستجو

دورهمی بازیش در فروشگاه آوند:

تیم بازیش ایونت های متعددی را تابه حال برگزار کرده است. یکی از این ایونت ها در تاریخ جمعه، 16هم مهرماه در یکی از شعب بازیش، فروشگاه آوند واقع در قیطریه، برگزار شده است.

در این دورهمی برنامه های متنوعی اجرا شد و اعضای تیم بازیش تلاش بسیاری برای ساختن لحظاتی مفرح و به یادماندنی برای شرکت کنندگان و حضار کردند.

این برنامه ها شامل:

1. آموزش رایگان بازی هایی مانند بلادباند، کریپتید، وارچست، تن به تن و …

درواقع شرکت کنندگان می توانستند بازی دلخواه خود را انتخاب کرده و توسط اعضای بازیش آموزش ببینند و با همراهان خود ( در صورت داشتن همراه ) و یا افراد دیگر ( درصورت نداشتن همبازی )  بازی کردند و به این ترتیب لحظات بسیار شادی را گذراندند.

ایونت بازیش

2. در این ایونت تعدادی از تولیدکنندگان حضور داشتند و از برخی از بازی های جدیدشان رونمایی کردند. از جمله بازی های رونمایی شده بازی تن به تن بود که شرکت کنندگان در صورت تمایل آموزش دیده و بازی کردند.

3. مشتران و شرکت کنندگان می توانستند تمامی بازی ها را با تخفیفات بین 10 تا 40 درصد دریافت کنند.

ایونت بازیش

4. در انتهای شب بازی مافیا با حضور تمامی شرکت کنندگان برگزار شد.

ایونت بازیش

تمامی بخش های این ایونت در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد تا از ایجاد هرگونه خطر برای شرکت گنندگان از لحاظ بیماری کرونا جلوگیری شود.

5. و در انتها بین حظار قرعه کشی انجام شد و تعداد زیادی بازی بین افرادی که در این قرعه کشی برنده شدند اهدا شد.

ایونت بازیش

در این دورهمی مانند تمامی ایونت های برگزار شده توسط تیم ما (بازیش) تمامی اعضا تلاش بسیاری در ساختن بهترین لحظات برای شرکت کنندگان داشتند. و بهم خاطر همانطور که گفته شد برنامه های متنوعی برگزار شد.

اگر نتوانسته این در این ایونت مهیج شرکت کنید، نگران نباشید زیرا بازیش برنامه های زیادی برای ایونت های آینده دارد و مشتاقانه در انتظار دیدن تمامی شما همراهان عزیز در ایونت های آینده است.

برای با خبر شدن از اخبار ایونت های آینده سایت و اینستای ما را دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید