سرگرمی،
هرلحظه، هرکجا!

جستجو
جستجو
شـــیمآ
1401-10-11

ایونت وارچست شب یلدا 1400

جدول لیست مطالب

ایونت وارچست شب یلدا :

در ایونت وارچست برگزار شده در فروشگاه زیتون واقع در بلوار کریمخان، که یکی از دورهمی های بردگیمی برگزار شده توسط تیم بازیش تاکنون می باشد و در تاریخ دوشنبه، ۲۹ آذرماه برگزار شده است افراد زیادی شرکت کردند.

از این ایونت به عنوان ایونت شب یلدا یاد می شود.

در این دورهمی مانند تمامی ایونت های برگزار شده, برنامه های مختلف و متنوعی اجرا شد و اعضای تیم ما تلاش بسیاری برای ساختن لحظاتی مفرح و به یادماندنی برای شرکت کنندگان و حضار کردند.

در این ایونت تلاش شده است تمامی مراسم های سنتی شب یلدا مانند خواندن شعر حافظ و گرفتن فال برگزار شود. و همچنین پذیرایی های متنوعی نیز انجام شد.

ایونت وارچست یلدا

 

برنامه های ایونت وارچست  شب یلدا وارچست شامل موارد زیر بودند:

ایونت وارچست یلدا

۱. سخنرانی های توسط اعضای تیم انجام شد و اشعار حافظ خوانده شد.

۲. پذیرایی های مربوط به رسوم شب یلدا انجام شد. به طور مثال حضار با هندوانه و انار پذیرایی شدند.

ایونت وارچست یلدا

۳.مشتریان و شرکت کنندگان می توانستند تمامی بازی ها را در این روز با تخفیف های بسیار زیاد خریداری کنند.

۴. در این ایونت تعداد افراد زیادی حضور داشتند. برخی از این افراد بازی وارچست را کاملا بلد بودند اما افرادی که بلد نبودند نیز توسط تیم بازیش آموزش دیدند.

 

۵. بین شرکت کننده ها قرعه کشی انجام شد. و افرادی که در مقابل هم مسابقه میدادند مشخص شدند ( افراد دو به دو به صورت حذفی مسابقه دادند. )

5. و در انتها به نفر اول ۱ میلیون تومان جایزه، به نفر دوم ۶۰۰ هزار تومان جایزه و به نفر سوم ۳۰۰ هزار تومان جایزه داده شد. و همچنین به ۳ نفر دیگر هم هدیه هایی داده شد.

ایونت وارچست یلدا

 

در این دورهمی مانند تمامی ایونت های برگزار شده توسط تیم ما (بازیش) تمامی اعضا تلاش بسیاری در ساختن بهترین لحظات برای شرکت کنندگان داشتند. و به همین خاطر همانطور که گفته شد برنامه های متنوعی برگزار شد.

اگر نتوانسته اید در این ایونت مهیج شرکت کنید، نگران نباشید زیرا بازیش برنامه های زیادی برای ایونت های آینده دارد و مشتاقانه در انتظار دیدن تمامی شما همراهان عزیز در ایونت های آینده است.

برای با خبر شدن از اخبار ایونت های آینده سایت و اینستای ما را دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
علی صادقی
1403/02/20
نوشته های مرتبط