سرگرمی،
هرلحظه، هرکجا!

جستجو
جستجو

حضور بازیش در نمایشگاه کتاب :

 

قطعا تاحالا اسم نمایشگاه کتاب به گوشت خورده و به احتمال زیاد بهش سر زدی! نمایشگاهی که از قدیمی ترین و پر طرفدار‌ترین نمایشگاه های ایرانه!

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ،امسال بعد از دوسال دوری و حضور مجازی ،با عبور از شرایط سخت کرونا ،واکسیناسیون گسترده و رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری در محل همیشگی خودش، یعنی مصلی امام خمینی برگزار شد!

سی و سومین نمایشگاه بین المللی‌ کتاب کار خودش رو از بیست و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ شروع کرد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب ۳۱ اردیبهشت ماه، میزبان شما عزیزان بود و مجموعه بازیش هم امسال بخش کوچکی از این میزبانی رو در قسمت بردگیم برعهده داشت!

کتاب غذای روحه! بردگیم سالادش!

بازیش در نمایشگاه کتاب

از اون جایی که همیشه گفتیم کتاب غذای روحه و برای سلامت روح و روان انسان مهمه، ما هم نظرمون براین بود که پس بازی فکری هم میتونه سالاد کنارش باشه !

چون “بازی فکری” هم با روش خودش به ذهن و روح آدم‌ها کمک میکنه!

و از اون جایی که شعار ما “سرگرمی٫ در هرلحظه و هرکجاست” پس چرا نمیشگاه کتاب نه؟!

 به همین دلیل، تصمیم گرفتیم ماهم عضو کوچکی از این رویداد بزرگ باشیم و به مدت ده روز میزبان شما عزیزان بودیم!

غرفه بازیش، قبل از شروع نمایشگاه٫ در فضای باز مصلی ساخته شد، درسته ! رنگی رنگی‌ترین غرفه ای که از دور دیده میشه! همون بود!

این غرفه اولین حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب بود ولی قطعا آخریش هم نیست!

بازیش در نمایشگاه کتاب

از اون جایی که بردگیم تو دنیای امروز یکی از اصلی ترین سرگرمی هاست، هدف ما هم آشنا کردن هرچه بیشتر مردم با این سرگرمیه! چرا که بردگیم ها برای هر سنی، هر جمعی، با هرسلیقه‌ای، با هر تعداد نفری، و در هرکجا قابل بازی کردنه!

مهم تر از همه، وقتشه که یکم از فضای مجازی فاصله بگیریم، بهتر نیست بیشتر دورهم جمع بشیم و تعامل داشته باشیم؟ تمام این ها از مزیت های بردگیمه!

و سعی ما آشنایی هرچه بیشتر مردم با بردگیمه!

عنوان بازی های موجود در نمایشگاه شامل بازی‌هایی از گروه دهکده بردگیم ( سنگ کاغذ جادوگر، برگاندی، تن به تن، پاکت مارس) و مختاپوس (پرونده های قتل) بازیگوش (وایرال ، کریپتید) خانه پریکا( بیز، کارآگاه ناحیه شرقی) دو عنوان بازی کودک (هیولا٫ بین و بین) و هم چنین رونمایی از جدیدترین بازی دهکده بردگیم یعنی بازی (پنج قبیله) بود!

طبق رسم همیشگی نمایشگاه، برای مراجعه کننده ها میزانی  تخفیف در نظر گرفته شد اما این تخفیف مختص به خرید حضوری در نمایشگاه نبوده و روی سایت هم اعمال شد تا دوستانی که به هر دلیل نتونستن به نمایشگاه سر بزنن یا در شهرهای دیگه ساکن هستن بتونن از این تخفیف استفاده کنن !

میدونستی با گل یا پوچ هم میشد تخفیف گرفت؟!

ما کلی جایزه و تخفیف هم در قالب گل یا پوچ داشتیم که میتونستی شانست رو امتحان کنی (بازی رایگان، تخفیف تا ۲۵ درصد، سی تا صد تومن تخفیف نقدی روی خرید و .. ) از جمله جایزه های این گل یا پوچ بودن!

بازیش در نمایشگاه کتاب

بازیش در نمایشگاه کتاب

تو این نمایشگاه کلی از‌ دوست ها و همکارهای خوب بازیش بهمون سرزدن و انرژی دادن!

همراهایی مثل آقای بردستان، (آرش ‌هوشیار) مهدی خدایی و رضا خوش نام ( دهکده بردگیم ) آقای سعیدنوابی (واتیکان) و بچه های خوب و خوش انرژی (گروه پازل)

و علاوه بر این ها

حضور رنگی و قشنگ هزاران نفر از شما عزیزان و آشناشدن با شما که کلی ارزشمند بود و به ما انرژی می‌داد!

بازیش در نمایشگاه کتاب

حسن ختام این نمایشگاه تجربه یه اتفاق قشنگ در کنار شما، آشنا شدن با شما، آشنایی و شناخت بیشتر شما با بردگیم بود که محقق شد.

و به امید فراگیرتر شدن هرچه بیشتر و بهتر بردگیم و شناخت اون به عنوان یکی از اصلی ترین سرگرمی های مفید و جذاب بین همه‌ی سنین و همه‌ی سلیقه ها!

برای با خبر شدن از اخبار ایونت های آینده سایت و اینستای ما را دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید