سرگرمی،
هرلحظه، هرکجا!

جستجو
جستجو
معرفی بازی بردگیم جوکری
شـــیمآ
1402-11-21

معرفی بازی بردگیم جوکری

جدول لیست مطالب

در معرفی بازی های بردگیم جوکری باید بگوییم که این بازی بسیار جذاب و چالش برانگیز است. چقدر می توانی در مقابل خندیدن مقاومت کنی؟ نخندیدن واست راحته یا این که خیلی سریع شروع به خندیدن می کنی؟ تا حالا اسم این بازی به گوشت خورده یا این که اصلا باهاش آشنایی نداری؟ با معرفی بازی بردگیم جوکری متوجه میشی در این بازی، افراد باید چالش های مختلفی اجرا کنند و بقیه بتوانند جلوی خنده خود را بگیرند.

 

معرفی یک نوع بازی بردگیم جوکری

برای معرفی بازی های بردگیم جوکری باید بگوییم که بازی بسیار مهیج و جوان پسند است. البته کودکان نیز این بازی را دوست دارند و از انجام آن بسیار لذت می برند. در این بازی هر فرد پنج دقیقه زمان داره تا با روش های مختلفی بقیه افراد حاضر در بازی را بخنداند. البته به این نکته هم دقت داشته باشید که خود نیز می تواند در این مدت زمان بخندد و از این طریق بقیه را برای خندیدن تحریک کند. برند بازی در نهایت کسی است که اصلا نخندد و بتواند جلوی خنده خود را بگیرد.

این بازی برای اولین توسط یک فرد ژاپنی انجام شد و بعد از آن در کشور هایی مانند استرالیا، آلمان، ایتالیا و … نیز اجرا شدند. امروزه فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور به فروش این بازی مشغول هستند اما باید توجه کنید که یک نمونه باکیفیت و اصل از این بازی های بردگیم جوکری از فروشگاه اصلی را خریداری کنید.

 

محتویات درون جعبه بازی جوکر

حال که می خواهید با معرفی بازی های بردگیم جوکری آشنا شوید، خوب است بدانید که درون جعبه این بازی قطعات و وسایل مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشند:

  • ۵۰ ژتون خنده
  • ۱ ساعت شنی
  • ۱۷ کارت دستوری
  • ۱ راهنمای بازی
  • ۱۵ کارت چالش گروهی
  • ۱۵ ژتون دلقک بازی
  • ۴ کارت دلقک

هر یک از این کارت ها یک معنای خاصی داشته و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. منظور از کارت های دستوری در این بازی، کارت هایی هستند که به رنگ آبی دیده می شوند. هر بازیکنی که این کارت را بر می دارد باید دستور نوشته بر روی آن را اجرا کند. کارت بعدی که در این بازی مورد استفاده قرار می گیرد، کارت چالش گروهی می باشد. این کارت نارنجی رنگ بوده و بازیکن باید نوشته روی کارت را عملی کرده و مدیریت نماید.

کارت های زامبی در این بازی مشکی رنگ هستند. هر کسی از این نوع کارت ها بردارد، نوبتش به اتمام می رسد و باید از بازی خارج شود. البته این شانس برای افراد خارج شده از بازی وجود دارد که بتوانند با روش های مختلفی، بقیه بازیکنان را بخندانند. ژتون خنده یکی دیگر از کارت های کاربردی در این بازی است. هر بازیکن حتی با یک لبخند کوچک نیز این کارت ها را از دست می دهد. از دیگر ژتون های این بازی، ژتون جوکر تایم است. با استفاه از این کارت می توانید به اندازه چهار تا زمان ساعت شنی، حرکات خنده دار اجرا کرده و بقیه را بخندانید.

قوانین اجرای بازی بردگیم جوکری

در معرفی این بازی بردگیم جوکری باید بدانید که این بازی، قوانین مختلفی دارد که بازیکنان در حین بازی باید به آن ها توجه داشته باشند. بازی با بزرگ ترین فرد گروه آغاز می شود. هر فرد که نوبت بازی سازی او فرا می رسد باید یک کارت از میان کارت ها بردارد و نوشته روی آن را اجرا کند. البته این فرصت برای بازیکن در نظر گرفته شده است که بعد از خواندن متن روی کارت اگر نتوانست کار خواسته شده را اجرا کند، با پرداخت یک ژتون خنده از انجام آن کار انصرف دهد.

هر بازیکن یک ژتون جوکر تایم دارند که در طول بازی می توانند از آن استفاده کنند.  در زمان اجرای یک جوکر تایم در این بازی بقیه بازیکنان باید حواس خود را کاملا جمع کنند و فقط به بازیکن اجرا کننده توجه داشته باشند.

  • این بازی به یک داور نیاز دارد که خنده همه بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.
  • حتی یک لبخند کوچک در این بازی ژتون خنده را از بازیکن می گیرد.
  • در شرایطی که چند بازیکنن با هم بخندند، ژتون بازی باید توسط اولین کسی که خندید پرداخت شود.
  • اگر همه افراد بگویند که یکی از بازیکنان در بازی مشارکت نداشته باشد، آن فرد باید ژتون پرداخت کند.
  • بازیکن اخراج شده باید در محیطی خارج از بازی حضور داشته باشد و هچ گونه خللی در بازی ایجاد نکند.

جمع بندی

در معرفی بازی های بردگیم جوکری باید بگوییم که این بازی امروزه بسیار پر طرفدار و دوست داشتنی شده است. افراد زیادی در زمان تفریح و دورهمی های خود از این بازی استفاده می کنند. این بازی به یک دارو و تعداد مشخصی کارت نیاز دارد که هر یک کارت ها در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برنده بازی کسی است که بتواند صحنه های خنده دار زیادی را تماشا کرده اما نخندد.

 

سوالات متداول برای معرفی بازی های بردگیم جوکری

1.در این بازی، هر بازیکن چند ژتون خنده دریافت می کند؟

هر بازیکن ۳ ژتون خنده دریافت می کند که در صورت تمام شدن آن ها باید از بازی خارج شود. بنابراین بازیکنان باید دقت داشته باشند که این ژتون ها را از دست ندهند.

2.تعداد کارت های زامبی چند تا هستند؟

تعداد این کارت ها ۶ عدد است که در میان کارت های چالش و دستوری قرار گرفته و در میز وسط و در میان بازیکنان قرار داده می شود.

3.زمانی که فرد کارت زامبی را بر می دارد باید آن را چکار کند؟

آن را به زیر کارت ها می برد و در همان زمان فردی که از بازی خارج شده است، به مدت سه زمان ساعت شنی وارد بازی شده و بقیه را می خنداند.

 

 

 

به این نوشته امتیاز دهید
علی صادقی
1403/02/20
نوشته های مرتبط