سرگرمی،
هرلحظه، هرکجا!

جستجو
جستجو

ایونت زیتون ( افتتاحیه فروشگاه زیتون ) :

ایونت افتتاحیه فروشگاه زیتون واقع در بلوار کریمخان، یکی از بزرگترین دورهمی های بردگیمی برگزار شده تاکنون می باشد. که توسط تیم بازیش در تاریخ جمعه، ۲۱ اسفندماه برگزار شده است.

از این ایونت به عنوان آخرین دورهمی بردگیم قرن یاد می شود.

در این دورهمی مانند تمامی ایونت های برگزار شده, برنامه های مختلف و متنوعی اجرا شد و اعضای تیم بازیش تلاش بسیاری برای ساختن لحظاتی مفرح و به یادماندنی برای شرکت کنندگان و حضار کردند.

ایونت زیتونزیتون

برنامه های این ایونت شامل موارد زیر بودند:

1. سخنرانی های توسط اعضای تیم انجام شد و حضار با تیم ما ( بازیش ) بیشتر آشنا شده و از اهداف و چشم انداز ما بیشتر مطلع شدند.

2. در این ایونت تعداد زیادی از تولیدکنندگان حضور داشتند و حتی از برخی از بازی های جدیدشان رونمایی کردند. علاقه مندان به بردگیم می توانستند در این دورهمی تولیدکنندگان مورد علاقه شان را از نزدیک ببینند. با ان ها گپ بزنند و امکان آشنایی بیشتر با این حوزه برایشان فراهم شد.

افتتاحیه زیتون

3. مشتریان و شرکت کنندگان می توانستند تمامی بازی ها را در این روز با تخفیف های بسیار زیاد خریداری کنند.

افتتاحیه زیتون

4. شرکت کنندگان این امکان را داشتند در صورت تمایل بردگیم هایی که دوست دارند بازی کنند.

5. و در انتها بین حظار قرعه کشی انجام شد و از بین افرادی که در این ایونت حضور داشتند به چند نفر جایزه داده شد.

افتتاحیه زیتون

در این دورهمی مانند تمامی ایونت های برگزار شده توسط تیم ما (بازیش) تمامی اعضا تلاش بسیاری در ساختن بهترین لحظات برای شرکت کنندگان داشتند. و بهم خاطر همانطور که گفته شد برنامه های متنوعی برگزار شد.

اگر نتوانسته این در این ایونت مهیج شرکت کنید، نگران نباشید زیرا بازیش برنامه های زیادی برای ایونت های آینده دارد و مشتاقانه در انتظار دیدن تمامی شما همراهان عزیز در ایونت های آینده است.

برای با خبر شدن از اخبار ایونت های آینده سایت و اینستای ما را دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید